Search This Blog

Friday, January 15, 2010

Darlings of my heart














































mlm ni sunyi giler..lama nyer aku tak memblog kan diri nih..tak cukup masa...my life is a bit different skg nih..first of all my hubby dah byk berubah.alhamdulilah.susah nak cerita camner, tapi cukup menyenangkan.akhirnya tuhan makbulkan permintaan aku.sejak arif lahir, hidup rasa makin ceria..harapan utk hidup bahagia tu makin cerah aku rasa..betul la kata2 org2 lama, bila berkahwin nih mmg byk sungguh cubaan dan dugaan. lau tak tau sabar mmg melingkup.kebahgiaan tu tak leh dikecapi dlm masa yg pendek, mcm2 kena lalui dulu..aku harap aku dah lepas fasa hidup tu..mcm2 jadi pd relation kami..aku marah dia mcmana pun, aku tetap syg dia.sebenarnya semua tu jadi kerana aku tak pernah memaafkan dia.dats why.masa sblm nak lahirkan arif dulu, aku kena tahan wad lama..masa sorang2 tu la aku pikir betapa aku sygkan keluarga aku..syg suami aku, syg anak2 aku..dan masa tu gak aku teringat peristiwa2 yg hampir merobohkan istana cinta kami.kami hampir korbankan bukan hanya diri kami, tapi anak kami juga.syukurla skrg rasa lebih 'clear'..

No comments: